I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و وقت بخیر...

اولین هفته بدون سریال چطور بود؟! لبخند

اینم آهنگهایی که با عنوان OST به سریال سه تفنگدار تعلق داره!! البته هر چی فک کردم دوتا آهنگ رو پیدا نکردم که کجای سریال پخش شده!!!!

به هر حال چهارتا آهنگ منتشر شده که خبر ندارم به همین محدود میشه یا بازم هست!

امیدوارم خوشتون بیاد.

حجم:13MB

لینک دانلود:


نظرات شما عزیزان:

houra
ساعت23:34---24 آبان 1393
اهنگاشو خيلي دوست دارم و خفن روز شماري ميكنم هر چه زودتر فصل دو و حرص خوردن دو برابر ماشروع بشه قول ميدم سعي كنم خودمو كنترل كنم بلايي سر اين تاني نياد خيلي ممنون
پاسخ:خخخخخخ والا من پیش بینیم اینه که شما دنبال ویزا و بلیط و اقامت کره هستید که برید دخل تان رو بیارید و برگردید^_^


پوران
ساعت1:26---24 آبان 1393
دوستان من از همین تریبون اعلام میکنم فصل بعد رو نمیبینم!!! خودتون ببینید!
من در اوج با یونگ خدافظی کردم خخخ
آرمی؟ دوستم؟شما چرا اخه دیگه!!!
پاسخ:پس تو همون رتبه یک معروفی هستی که تو اوج خداحافظی کردی؟! مشعوف شدم از ملاقاتتون^_^


آرامیس
ساعت11:36---23 آبان 1393
خخخخ.چه حرصی بخوره پوران!خخخخخ
پاسخ:خخخخخخخ


پوران
ساعت0:56---23 آبان 1393
اره هادی منم خوندم فصل بعد کاملا عشقیه!!
من که نمیبینم خود دانید خخخخ
پاسخ:نچ نچ "این تذهبون؟!" واقعا داریم به کجا کشیده میشیم؟! خخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: پنج شنبه 22 آبان 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com